کجا میروی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
درباره وبلاگ


به نام خالق زیبایی ها سلا م میکنم به همه دوستان عزیزی که به این کلبه فقیرانه ما سری میزنند. باشد که ما را یاری دهند و از نظرات خود مطلع کنند. /
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 62711
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


juju




 

عارفی را دیدند مشعلی و جام آبی در دست پرسیدند: کجا میروی؟   گفت: می روم با آتش، بهشت را بسوزانم و با آب جهنم را خاموش کنم تا مردم خدا را فقط به خاطر عشق به او بپرستند، نه به خاطر عیاشی در بهشت و ترس از جهنم
 


نظرات شما عزیزان:

آجرلو
ساعت11:58---17 تير 1392
سلام عزیزم مطالبت خیلی جالبن
ممنون. دلم برات تنگ شده
چرا نظراتت خرابه؟
هرچی میفرستم نمیاد؟


مسعود
ساعت12:53---11 خرداد 1392
سلام ابجی خوشگلم خوبی؟چن وقته اپ نکردی درگیر امتحانات هستی؟؟؟؟؟؟؟؟بازم بهم سر بزن دفع اون زیاد کامنت گذاشته بودی دست گلت دردنکن بازم از این کارا بکن منتظرت هستم ک اپ کنی و بهم سر بزنی و نظر بذاری واسم فعلابای

مسعود
ساعت11:49---8 خرداد 1392
باسلام مرسی ک بهم سر زدی فقط ی سوال چرا منو لینک نکردی بی مرام؟؟؟؟؟؟؟؟اره بهش رسیدم ایشالله تو هم ب عشقت برسی بازم بهم سر بزن فعلابای

مهسا
ساعت11:38---6 خرداد 1392
سلام خوبی وبلاگ خوشگلی داری به من سر میزنی؟اگه هم موافق به تبادل لینک هستی لینکم کن بعدش بهم خبر بده تا با افتخار تمام لینکتون کنم منتظر پیام خوشگلت هستم مهسا
http://horseglasses.rozblog.com


گلي بدون جوجو
ساعت21:49---21 دی 1391
سلام....

erfan
ساعت12:18---1 شهريور 1391
سلام عزيززم.چخبر؟نيستي؟راستي وبت قشنگتر از قبل شده مرسي.

به همه سلام برسون

وقت كردي ي سري هم بزن.


erfan
ساعت12:17---1 شهريور 1391
سلام عزيززم.چخبر؟نيستي؟راستي وبت قشنگتر از قبل شده مرسي.
به همه سلام برسون
وقت كردي ي سري هم بزن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 31 / 5 / 1398برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : قلم